Pages

Monday 17 January 2011

Long time no see!

Hehehe. Det var ett tag sen ... Mycket har hänt, jag har hunnit besöka både Sverige och Finland över lovet, och skolan har börjat igen.

Nu har jag fixat mitt bildredigeringsprogram, jag har ett nytt, fabulöst objektiv till kameran, och även om det är svinkallt ute så har jag grymt med inspiration till fotograferandet.

En av de största anledningarna till att jag övergett bloggen ett tag är att jag inte hittat en design jag gillar, och orkat koda den. Uuuuhhh, det är så fruktansvärt tråkigt att koda ... Vi får väl se vad det blir härnäst.

I helgen var vi ute. Första gången sedan nyår! ... Som inte ens räknas eftersom vi festade hemma. Hursom så tittade jag upp i himlen på vägen hem, kanske vid sex-halv sju på morgonen, och såg några små, vita flingor dala ned. Jag var inte glad. Så vi drog vidare till en random izakaya i Kabukicho, där vi hittade resten av folket från klubben. Sammanträffande? I have no idea. Vi beställde pommes, öl och vatten till frukost. Episkt.

Idag var jag i Shibuya med några tjejer, och vi värmde både händer och hjärtan i paradiset som är Shibuya 109-2; en byggnad med allt en japansk kille med stil (dvs de flesta) kan behöva. Det är helt jävla fantastiskt ... Jag ska försöka fotografera härligheten åt er.

Men nu är det dags att sova. Jag återkommer med bilder och mer babbel typ imorgon ... Jag ska försöka! <3


Bling bling,
Jussilainen

1 comment: