Pages

Wednesday 17 November 2010

Autumn rain

Det är så fruktansvärt kallt här just nu. Jag är blöt och fryser om fötterna. Mitt kaffe som jag köpte för en halvtimme sen står orört, säkert ordentligt kallt det med. GAH!

Ändå så är jag glad. Har aldrig varit så glad förut, under så lång tid, som jag är här. Även om jag blir arg och irriterad ibland här med, så kan det inte döda glädjen över att vara här. Jag vet att jag säger det ofta, och att det riskerar att bli uttjatat, men jag verkligen älskar den här staden.

I huset har vi fått många nya vänner, och i skolan likaså. Jag har hittat mina människor, och det flyter på bra. Svårighetsgraden i skolan trappas upp hela tiden, och det går undan! Men jag hänger med, även om jag kanske borde öva lite mer på att prata och använda våra nyinlärda böjningsformer även i praktiken. Vilken tur att jag har både trevliga och söta grannar då ~ !

Detta är bara en snabb uppdatering innan jag hoppar in i duschen ... förhoppningsvis finner jag efter det och en kopp varmt kaffe lite inspiration, och kanske kan jag tillochmed frammana en gnutta disciplin för att uppdatera med bilder.


Peace out, peeps.

2 comments:

  1. Bilder vore ju inte fy skam. ;3

    HASSELHOFF!

    ReplyDelete
  2. Miiiip! Vad glad jag blir att lasa detta! :D :D :D

    ReplyDelete