Pages

Sunday 3 October 2010

Liten uppdatering / Small update



Lite insikt i hur livet ser ut för oss för tillfället ...
(klicka på länken nedanför för att se hela inlägget med bilder)


Here's a sneak peek into our lives at the moment ...
(click the link to see the entire post with pictures)




Det här var utsikten från 28e våningen på Park Hotel Tokyo, första natten i Japan.
This was the view from our room at the 28th floor of Park Hotel Tokyo, the first night in Japan.







Mitt pyttelilla skrivbord, rätt tomt för tillfället!
My tiny desk, rather empty at the moment!

Jag hittade denna underbara nyckelring i varuhuset nere i centrum. Stitch är grymt populär här, av någon anledning.
I found this adorable little keyring in the local department store. Stitch is super popular here, for some reason.

Jag har därtill hittat min stora kärlek i livet. Jag tänker inte ens försöka beskriva hur den smakar,
men gudomligt är väl ordet som dyker upp spontant!
I've found the love of my life. I'm not even gonna try to explain what it tastes like, but divine comes to mind!


Och detta är utsikten från vårat fönster. Vi har insektsnät! Det behövs ...
This is the view from our window. We've got a mosquito/bug net! And we need it ...

Samma fönster, lite annan vinkel.
Same window, other angle.

Och till sist vill jag veta vad ni tror det är jag har köpt! Det var kassörskan, inte jag, som slog in varan ...
And finally I want to know what you think I've bought! The cashier wrapped the parcel, not me ...

Det får vara bra så för tillfället, jag återkommer snart med fler bilder. 
Skolan börjar på tisdag, så då får ni bilder av staden också~! Cheers!

That's enough for now, I'll be updating soon again - more pictures!
School starts on Tuesday, so you'll get pix of the city too. Cheers!

13 comments:

  1. Fy fan vad awesome. :3 Ser fram emot fler bilder dude! Mummeli lähettää terkkuja!

    <3
    jahpmaistah

    ReplyDelete
  2. Danke! Kommer fler bilder snart ;D

    ReplyDelete
  3. Tror att in the bags of secrets finns det en Cthulhudildo minsann. Faktiskt. Min motivering: Du är i Japan. 'nuff saids.

    ReplyDelete
  4. Ooooh ... good guess. Not true, tho! ;3

    ReplyDelete
  5. Åhhh! X.X DO WANT!

    Så Linnéa kunde inte hålla dig från att köpa det iallafall, eller är det här något annat? ;P

    ReplyDelete
  6. Coolt, häftiga bilder. imponerad av eran utsikt, då kan ni följa livet för en japansk familj.
    Som vanligt när det har med er två att göra så tänker jag på mat så påsen är McDonalds helt enkelt.
    Fabbe

    ReplyDelete
  7. Tack, älskade människor för era höga tankar om oss! Haha! Err ... vi har faktiskt ätit på McDonalds, men påsen är varken det eller min hemliga b-day gift! 8D

    ReplyDelete
  8. Jaha skulle det vara någon skillnad på att vara där än hemma näsan har väl samma doft känsla och vad ligger närmare om hjärtat än Mac, ja det skulle ju vara mig

    ReplyDelete
  9. Anton "noraus" Svanström8 October 2010 at 19:03

    Men, vad va det i påsen då?

    ReplyDelete
  10. Åh vad häftigt, bilderna från hotellet var ju helt fantastiska!!! Jag vill också :D Men det är så ballt att du äntligen är där!!!

    Vad var det i påsen då??? !

    ReplyDelete
  11. Påsens innehåll! Det var ... bindor. Uppenbarligen är det JÄTTETABU eller något.

    Men vi har det riktigt gött här! :D

    ReplyDelete